20 Şubat 2013 Çarşamba

1D - ONE DIRECTION KURABİYELER.....

                                                            KOD NO :23-A

                   Bu kurabiyeler çok özel.Çünkü hepsi ONE DIRECTION grubunun elamanlarını temsil ediyor.Gençlerin bu günlerdeki çılgınlığını bende kurabiyelere aktardım...sizlerde çocuklarınızın ya da sevdiğiniz insanın beğenilerini tema olarak kullanıp onların hem damağına hem de ruhuna hitap edebilirsiniz...istediğiniz şeyleri yapabilmek için  sadece hayal gücünüze ihtiyacınız  oldugunu unutmayın :)


                                                             KOD NO :23-B

                                                           KOD NO :23-C
                                                          KOD NO :23-D
KOD NO :23-E

                                                              KOD NO :23-F
 KOD NO :23-G
KOD NO :23-H

9 yorum:

elinize sağlık, hepsi çok güzel :)

Ellerine sağlık ,kızım görse bayılır.

çok yaratıcı,çok güzel olmuşlar handecim..ellerine sağlık :)

sefartasım beni mutlu ettin yorumunla ve ziyaretinle her zaman beklerim..sevgiler...

cizel...benim kızım bu sembolleri söyledi tabikii bende bilmiyorudum..hepsi yakından çok ilgilendikleri için :)

turuncu odam sevgili arkadaşım senin ziyaretlerin ve yorumlarınla daha bir heycanlanıyorum :)seni seviyorum ondan olabilirmi :)

Ellerine saglik, kurabiyeler cok guzel olmus tabiki dekoruda:)) sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler çok teşekkür ederim,yorumunu sonradan gördüm çok özür,kocaman sevgiler.....

Ay bilmez miyim, çıldırıyor genç kızlar..Maalesef bir logoları falan da yok pasta, kurabiye vaya diğer dekoratif süslemeler için, 1D var bir tek, bir de harry'nin o gür saçları :))