12 Mart 2013 Salı

DİKİŞ temalı pasta-1

           
                Bu hafta 2 tane yaptığım ve 3.cüsünü de pazar günü yapacağım ve çok zevkle yaptığım dikiş temalı pasta.....Bu pastayı ilk dikiş kursundan arkadaşım istemişti.Kendine kadınlar günü için yaptırdı.Dikiş dikmeyi çok sevdiği için böyle bir tema hayal etti bende ona dikiş temalı  bir pasta tasarladım.O akşam yiyip çok beğendiklerini tadı damağımızda kaldı salı günüde eşimin doğum günü kendisi de tekstille uğraşan Güven beye bu sefer biraz değiştirerek bu pastayı tasarladım.Pastamızın içi sade pandispanyalı,vanilyalı pastacı kreması ve franbuazlı yaptık.Sizin de aklınızda böyle değişik bir pasta tasarlıyorsanız sevdiklerinizle paylaşmak yada hediye etmek için bana ulaşmanız yeterli.Beraber konuşarak değişik temalı pastalar yaratabiliriz....
















11 yorum:

bayıllldımmmm ne güzel bişi bu böle
arkadaşın da benim gibi dikiş aşığı sanırım :))
aa senin yeteneğinde göz ardı edilemez tabi tatlım süpersin valla..
sevgiler.. :))

çok teşekkür ederim evet çok zevkle çalıştığım bir tema oldu tabi kendimde bir dikiş sevdalısı olmam bir nebze olsun etkili olablir.güzel yorumların çok teşekkürler...sevgiler

Tek kelime ile çok çok muhteşem güzel olmuş renklerin canlılığı olsun temaların düzgünlüğü resim gibi olmuşlar.Ellerine sağlık canımm.

Bu yorum yazar tarafından silindi.

cok guzel oturup dıkıs dıkesım geldı elıne sağlık

bravo handecim harikasın kuzum:)))

vişnapçığım çok çok teşekkür ederim.çok naziksin.....

----------Oooo---
-----------(----)----
------------)---/-----
------------(_/------
----oooO----------
----(----)------------
----\---(-------------
-----\_)-------------
Sayfanda gezindim :)
Yine içim açıldı, yine ağzım sulandı :) Ellerine sağlık :)

selma tamer çok teşekkür ederim gerçekten böyle beğeni yorumları alınca çok mutlu oluyorum....

bi kase lezzett mutlu mutlu mutlu oldummmm :)))))kocaman sevgiler.....

ben iyisimiii......böyle güzel yorumlar hepinizden gelince kollarım kabardı :D