8 Ocak 2013 Salı

Batuhan Bebek Hoşgeldin Kurabiyeleri

Muffinleri arkasından hazırladığım kurabiyeleride hazır Batuhan bebeğin daha kendilerine ulaşmadı ama ben burdan yayınlayacağım...Batuhan bebeğe hoşgeldin diyorum..ama en çok gerçek bebek figürlü olanları sevdim..hele açık maviler...çok severek ve zevkle yaptım hepsini..umarım Batuhan'ın tüm ömrü bunlar gibi güzel ve sağlıklı geçer...
                                                           KOD NO :19-A


                                                        KOD NO :19-B

KOD NO :19-C
KOD NO :19-D
KOD NO :19-E
KOD NO :19-F
KOD NO :19-G
KOD NO :19-H
KOD NO :19-I
KOD NO :19-J
KOD NO:19-K
KOD NO :19-L
KOD NO :19-L
KOD NO :19-M
KOD NO :19-N

4 yorum:

selam canım
bardaklardaki süslerimi sormuşsun tantitonıden aldım onları
bu arada bu kurabiyelerede bayıldım değişik şekilli olmuş ellerine sağlık

Canım benim teşekkür ederim ilk fırsatta tantitonideyim bişey diyiimii dün ordaydım hiç dikkatimi görmedim :(((

Blogunuz ve yaptiginiz tum kurabiyeler muffinlar cok guzel..siparisleriniz bol olsun diyorum sevgiyle:))

çok teşekkür ederim ziyaretinizle mutlu ettiniz.sevgiyle kalın