6 Ocak 2013 Pazar

Muffinler Çiçek Açtı

Muffinlere çalışmayı çok seviyorum bu çalışmada beni mest edenlerden mor,lila ve yeşil nasıl yakıştılar mis gibi tarçın ve zencefil kokulu muffinlere sanki çiçekler açmış gibi :)) çiçek bahçesi gibi..muffinlerle çalışmanın bir başka güzel tarafıda içini de dışını da istediğiniz gibi hazırlayabilmektir..

içini istediğin lezzette hazırlayabilmek güzelken ,bir de dışına istediğin gibi bir bahçe ekleyebiliyorsan daha güzel ne olabilir ki? :))
KOD NO :16-A


KOD NO :16-B
KOD NO :16-C
KOD NO :16-D
KOD NO :16-E
KOD NO :16-F

5 yorum:

canım ellerine sağlık, çok şirin ve nefis görünüyorlar.Sevgiler

Teşekkür ederim arkadaşım saolasın .....

Merhabalar:)
Tanıştığımıza memnun oldum.Bu güllü muffın'lere bayıldım:)
Ellerinize sağlık.
Sevgiler...

Tekrar merhabalar,
Şu kelime doğrulamayı kaldırırsan,Hem senin için hem yorum yazanlar için iyi olur canım.
Öyle anlaşılmaz okunmaz harfler geliyor ki kişileri yorum yazmaktan vazgeçiyor.
Sevgiler...

Çok teşekkür ederim hem yorumunuz için hemde tekrar zahmet edip beni uyardığınız için ben kelime doğrulamayı kaldırdım diye sanıyordum... Uyarı için ayrıca teşekkür ederimm ... Kocaman sevgiler